Nie zawsze można obsłużyć wszystkich klientów tak szybko jakby się chciało. System pozwala klientom na komfortowe oczekiwanie bez obawy że ich kolejka minie. Możesz dać swoim klientom dopasowaną obsługę a swoim pracownikom zapewnić bezkonfliktową atmosferę.
W praktyce, klient wolną chwilę stworzoną przez system kolejkowy może poświęcić na zainteresowanie się naszymi produktami i reklamami znajdującymi się w obiekcie.
Systemy kolejkowe są używane w praktycznie wszystkich krajach w różnego rodzaju instytucjach i przedsiębiorstwach komercyjnych. Systemy zostały zainstalowane w supermarketach, sklepach detalicznych, sklepach specjalistycznych, urzędach pocztowych, centrach informacji turystycznej, biurach podróży, bankach, salonach fryzjerskich, towarzystwach ubezpieczeniowych, biurach sprzedaży biletów, ambasadach, restauracjach, dziekanatach, szkołach jazdy i przedsiębiorstwach użyteczności publicznej.
Niskie koszty, elastyczność i łatwość obsługi sprawia, że wybór tego systemu podwyższa jakość obsługi klienta.
- Najbardziej ekonomiczny i powszechnie używany system obsługi klienta na świecie;
- Zapewnia prawidłową, zorganizowaną i efektywną obsługę klienta;
- Stymuluje sprzedaż;
- Wzmacnia postrzeganie jakości przez klienta;
- Zapewnia klientów o ich miejscu w kolejce do obsługi bez potrzeby obrony/pilnowania miejsca w kolejce;
- Zwiększa wydajność pracowników przez eliminację stresów i problemów związanych z obsługą klientów;
- Efektywne wykorzystanie czasu przez klienta w kolejce na przegląd produktów i reklam.
Dzięki wybraniu systemu kolejkowego poprawiona zostaje sprawność działania instytucji, a co za tym idzie, klient już od pierwszej chwili wie, że trafił do przyjaznej firmy. Oprócz korzyści płynących z rozładowania kolejek, zwiększenia sprzedaży, system gromadzi dane statystyczne pozwalające przewidzieć obłożenie ruchu w danym okresie i na określonym stanowisku. Informacje te są niezbędne w nowocześnie zarządzanej instytucji.